dijous, 5 de maig del 2011

Candidatura d'ICV-EUiA a Barberà del Vallès

Dissabte passat es va fer pública la llista de 24 persones que configuraran la candidatura de la coalició d'esquerres i ecologista per les properes eleccions municipals del 22 de maig. Es tracta d'una llista d'homes i dones de totes les edats, de diferents barris de Barberà i compromesos i compromeses amb els valors i polítiques d'esquerres. Un equip amb el Jose Luis Rivera, actual regidor a l'Ajuntament, com a cap de llista, i que destaca pel grau d'implicació dels seus membres en el teixit associatiu de Barberà. La majoria dels membres de la llista formen part d’entitats veïnals, sindicals, culturals, del lleure i esportives, i han fet de la participació una manera d'entendre la vida.

La candidatura d'ICV-EUiA vol posar l'Ajuntament al servei del poble. Vol garantir, amb propostes des de l'esquerra, que des de l'administració local es plantarà cara a les polítiques de retallades i de pèrdua de drets de la gent treballadora, fent front a la crisi des de les polítiques socials de qualitat. En definitiva, un grup d'homes i dones que treballen i treballaran, des de l'Ajuntament o des d'altres àmbits, perquè Barberà sigui una ciutat cohesionada, radicalment democràtica, comunitàriament viva, i sostenible a nivell ambiental i humà.

La llista de la candidatura d'ICV-EUiA a Barberà és:
 
1. Jose Luis Rivera
2. Maite Barrachina
3. Fernando Flores
4. Marián Rodríguez
5. Susana Martínez
6. Bartolo González
7. Vicenta González
8. Manolo González
9. José Cabeza
10. Estela Alvira
11. Juan Vilches
12. Rosi Cabeza
13. Raül Leiva
14. Ana Rodríguez
15. Xavi Cabrera
16. Félix Chic
17. Isabel Cubiles
18. Juan Jimeno
19. María García
20. Jose Villalba
21. Celestino Sánchez

SUPLENTS
22. Xavi Nieto
23. Núria Barniol
24. Felix Galán

4 comentaris:

Engracia Rivera ha dit...

Ole, ole y ole la gente buena. A luchar camaradas y a por ellos, que aunque no sean pocos, seguro que son cobardes. Me gustaría estar allí con vosotros, salud desde Almensilla.

Ibericus ha dit...

Engracia, ¿cómo va por ahí la marinaledización de la España meridional?

Ibericus ha dit...

Ahora comentarios a la candidatura. Corren malos tiempos para el socialismo mundial. Pero eso no quiere decir que no seamos críticos con los socialismos de cualquier lugar del mundo. Primero, ICV me decepciona una vez más (y ahora no solo en Barberá), porque ha apoyado la invasión de un país y el asesinato de algunos de los habitantes. EUiA no. Menos mal. Sigo. Espero que ICV+EUiA, ya que se presentan juntitos (lo que es muy lógico), no se separen nada más entrar en el ayuntamiento, como pasó la última vez. Para eso, mejor separados desde un principio. Lo que ha unido el voto, que no lo separe la discusión por detalles tontos (porque la discusión útil es la de antes de presentar la candidatura). Espero también que ICV+EUiA no pacte con un partido que ya tenga la mayoría absoluta: quien tiene mayoría absoluta, que gobierne absolutamente; si no hay, que la mayoría relativa y las minorías se espabilen. También espero que la austeridad en la "casa del pueblo" (¡si no cabemos!) empiece (y si es posible acabe) en los llamados representantes del pueblo, cosa que no ha sucedido a la hora de recortar gastos. Mejor la pobreza evangélica que la riqueza ganada con el sudor de frentes ajenas. Bueno, no me enrollo más. Me estoy pensando el voto (que probablemente será para vosotros), pero "tot està per fer i tot és possible", como dijo el poeta. Si yo es que tendría que meterme en un partío, pero lo malo (o lo bueno) es que no duraría ni un día dentro. Salud y Repúblicas ibéricas (de momento faltan España, Andorra y Gibraltar), europeas y del mundo.

EUiA Barberà ha dit...

Ibérico,

muchas gracias por tus comentarios y opiniones, las leemos con interés.
Para nosotr@s la unidad de acción de las izquierdas es una linea de fondo que tenemos muy clara. La coalición electoral ICV-EUiA deseamos que sea duradera, y por ello trabajamos. Respecto a otros partidos que se podrian considerar de izquierda, todo pasa por politicas de izquierdas claras y decididas. Sin esas políticas, no puede haber ni habrá unidad o colaboración.
Si alguna vez quieres comentar estos temas en persona o te animas a meterte en un partío... ya sabes donde encontrarnos!

Salut i República (ibèrica i d'esquerres)